Faceți căutări pe acest blog


marți, 19 iulie 2011

Etapele realizarii unei mape de prezentare care contine materiale tiparite cu dimensiuni personalizate

 BRIEF CLIENT
  • se doreste realizarea unei mape speciale ( diferita ca forma/tipologie fata de ceea ce exista in mod curent pe piata)
  • mapa va contine pliante de doua tipodimensiuni + un DVD si o carte de vizita. 
  • Se doreste ca dispunerea pliantelor sa imite pozitia cardurilor intr-un portofel;
  • Deasemenea trebuie prevazut si un buzunar  in care se pot introduce materiale informationale diverse, cum ar fi: plicuri, scrisori, pliante in format clasic, invitatii etc;
  • aceasta mapa va fi un instrument util departamentului de vanzari, ingloband intr-un singur obiect, oferta de servicii a companiei;
  • layout-ul mapei trebuie sa reprezinte noul sediu regional al companiei + reprezentarea la nivel international a acesteia.


1. in urma realizarii unor schite de principiu se stabileste impreuna cu clientul tipologia mapei, dimensiunea si numarul de elemente pe care trebuie sa le contina.
Se optimizeaza dimensiunile pentru ca desenul de stanta sa se incadreze in formatul colii de tipar



2. Dupa schita finala agreata de catre client, se pregateste un mockup ( de preferat ar fi ca realizarea sa se faca din acelas tip de hartie din care se va realiza produsul de serie.



3. Se verifica modul in care materialele componente stau introduse in mapa si se ajusteaza dimensiunile acolo unde este cazul.
Se verifica si modul de inchidere/deschidere si manevrabilitatea.


4. Se realizeaza desenul de stanta al mapei (desfasurata mapei), peste care se aplica layout-ul final

5. Varianta finala a proiectului trebuie aprobata de client, pentru aceasta etapa trebuie realizata o prezentarea produsului final, care sa reprezinte clar fiecare element fix/mobil precum si layout-ul final. 

Voi reveni cu detaliile procesului de productie: DTP, TIPAR, STANTARE si FINISARE

Dan Mateescu






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Director Web