Faceți căutări pe acest blog


miercuri, 16 noiembrie 2011

"Sub semnul lupului", motto-ul sub care Bitdefender si-a redesenat identitatea

 



Brandiend - cea mai bine cotata agentie de Brand Design din Romania, a răspuns provocării de a crea un brand care să se ridice la nivelul valorii produsului. Agenţia s-a ocupat de conceptualizarea şi implementarea strategiei, a realizat identitatea vizuală şi noul ambalaj şi a organizat sesiuni de brand engagement în interiorul companiei. Scopul final al procesului de rebranding este acela de a accelera evoluţia companiei, în pas cu succesul global al brandului şi cu performanţele excepţionale ale produselor, demonstrate prin testările internaţionale de specialitate.



În ceea ce priveşte identitatea vizuală, Brandient a pus la dispoziţia Bitdefender un simbol cu multiple conotaţii: imaginea legendară a dragonului-lup care se găsea pe stindardele de luptă ale dacilor. Jumătate lup, jumătate şarpe, totemul îi proteja pe daci în timpul războaielor, fiind astfel asociat cu ideea de invincibilitate. În interpretarea modernă semnificaţia brandului este completată de atributul inteligenţei superioare, devenind astfel relevantă în contextul societăţii digitale. Totodată, dragonul-lup accentuează originea românească a brandului. 

 


  
  


Un bine meritat BRAVO !!! echipei Brandient - un proiect reusit, un mare brand romanesc !

sursa imagini : www.brandient.com
Dan Mateescu   www.danmateescu.home.ro


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Director Web